Post by geomeadunctira on Feb 5, 2022 4:08:46 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tomb of the Mask ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tomb of the Mask IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder många pengar ▞▞▞
▞▞▞ Tomb of the Mask 2022 version ▞▞▞
Det är ett roligt spel, det är inte så svårt
Lite tråkigt...
iPhone, iPad, iPod, Mac OS and iTunes are trademarks of Apple Inc. FormidApps.com is not affiliated with Apple Inc. Promo content provided courtesy of iTunes.
Alldeles för många annonser och ibland får jag inga bonusar. Jag dog nära slutet av en nivå och tittade på en annons för att återuppliva men den slutade och sa att ingen annons tillgänglig men gav mig ingen återupplivning. Avinstallerar. ospelbar förutom själva spelet om du inte är på en skärm om att starta en nivå eller tittar på en annons för kistor spelar den AUTOMATISKT en annons utan din tillåtelse
väldigt roligt
Det här spelet jag gillar det men när jag vill öppna ett fusk måste du titta på en annons men det är inte en annons det är en bild på spelet och jag får inte mitt pris 😡🙄😒
Game grav Mask på Android är "retro" i alla avseenden, ... för Android finns dock på samma iOS dessa utvecklare mer än två dussin projekt,
Roligt spel, men när du får den hemliga nivån i arkaden när du blir jagad av bollar, om du använder ett tillägg eller mynt så skapar det dig direkt på det och du dör och slösar bort mynt eller din tid
brukade älska det här spelet så jag laddade ner det till min nya telefon, efter nivå 11 kunde jag inte få karaktären att röra sig även om jag svepte hårt på skärmen, den fortsatte bara att frysa.
De 39 bästa Android-spelen 2021! - Games World
Intressant💜 spel men annonser 😑
Mycket beroendeframkallande men det fortsätter att be om att logga in på mitt Google-konto varje gång jag öppnar det, vilket är ganska irriterande, men det finns många annonser. Annars ett väldigt roligt arkadspel.
coolt spel men för många annonser förstör upplevelsen
Det här spelet är så så så bra gjort! Det är bara perfektion, men annonserna är outhärdliga.
Det här spelet hade mycket potential, men det faktum att det bara är fyllt av inte bara annonser, utan även annonser för att titta på annonser och göra löjliga mikrotransaktioner är dess ultimata undergång. Spelet är roligt för det mesta men blir snabbt tråkigt. Det är synd att utvecklarna var tvungna att betala för pengar och fortfarande har lite eller inget nytt innehåll.
Tactical War: Tower Defense Game Strategiya uehy
Spelet i sig är fantastiskt och jag älskar det men att spela det från Play Store är bokstavligen en annonssimulator
Det här spelet är nästan perfekt roligt engagerande spel, kreativa nivåer, fantastiskt oändligt läge, fenomenal musik etc... Det finns mycket stora problem med spelets mikrotransaktionspriser. Det är billigare att signera för ett år av Hulu med alla tillägg, då det är att betala för Tomb årliga prenumeration på $100. Sänk gärna priset. Spelet är bra och jag vill stödja dig sänka priset och istället för att vara en prenumerant köper du spelet i sin helhet. Fixa priser och det här spelet kommer enkelt att få 5 stjärnor.
Tomb of the Mask Aksyon fwjv
Du kommer att spendera mer tid på att titta på annonser än att spela det här spelet. Det kan vara kul men jag avinstallerade efter nivå 4. Jag fick 7 eller 8 ohoppningsbara 30+ sekunders annonser. Utöver detta uppmuntras du efter varje annons att titta på en annan annons för en **chans** att få några mynt eller en sköld. Denna uppmuntran kommer i form av popup-fönster som väntar några sekunder innan du kan hoppa över dem.
Annonserna efter att ha avslutat en nivå eller två är bara så irriterande
super kul
Hej lika snabbt
SÅÅÅÅÅÅÅOOOOOOOOOOOO BRA REDIMED DET SÅ KUL MEN ANNONSER JAG GILLAR INTE MEN SÅ KUL SÅ BRA LADDA NER JAG ÄLSKAR ❤
Bästa retro vibes-spelet, fick mig att påminna om good'ol-spelen...skulle föreslå detta äventyrsspel...Älskade det, gillade mycket
Det bästa spelet varje men du kommer att ha 5 liv och du förlorar dem alla du kan spela längre så jag rekommenderar att du ändrar det men spelet går smidigt, det är roligt det är roligt att spela arkaden och de saker som dyker upp i varje leavle och spelet erbjuder dig en annons eller att spendera några mynt så jag skulle ge denna 4 och en halv stjärna om jag kunde så 5 stjärna är allt jag kan sätta
Det verkar bra men jag tycker att livet är irriterande. Jag dör MYCKET och det irriterar mig att jag inte ens kan spela spelet jag installerade.😑
Coolt och roligt spel när man är stressad så kan man lugna när sig så 5 stjärnor
Det är okej inte det bästa men inte så bra
Waaaaay till ad tung. Menysystemet är också väldigt långsamt. För övrigt är det ett roligt spel med en cool stil.
Tomb of the Mask Hành động iwep
English: Funeral mask also known as “Agamemnon Mask”. Gold, found in Tomb V in Mycenae by Heinrich Schliemann (1876), XVIth century BC.
Det här spelet är väldigt roligt och utmanande. Grafiken och ljuden är fantastiska. Men spelet är också ganska glitchy. Det är inte alltid lyhört för spelarens kontroller, vilket kan bli frustrerande. Ibland rör sig karaktären i antingen fel riktning eller inte alls. Knapparna på huvudmenyn fungerar inte heller alltid. Att växla mellan kart- och arkadlägen är jobbigt; det tar flera klick innan det faktiskt fungerar. De frekventa annonserna och felen påverkar ens förmåga att faktiskt njuta av att spela spelet negativt.
Spelet fryser hela tiden och jag har inte haft det på ens 3 minuter
Bara okej
Det är ett trevligt spel men det löser något konstigt lag
Den är rolig och där bh
Tomb of the Mask অ্যাকশন pur
Jag älskar spelet
Det är roligt.😊
Till att börja med är spelet bra. Jag gillar hur du måste svepa för att flytta karaktären som du inte ser sådana spel. Fällorna är unika och nivåerna är inte svåra men det finns några buggar i spelet där du inte kan flytta karaktären när du sveper och du dör eftersom du inte kan flytta karaktären, det är frustrerande och försvårande, speciellt när du är på en hög nivå och du inte kan flytta karaktären. flytta och du förlorar ett liv eller i arkadläge/ändlöst läge men av allt är spelet bra
Detta skulle vara 5 stjärnor, 10/10 om det inte var för det faktum att spelet SHOVES annonserar och det är löjligt dyr prenumerationstjänst i ansiktet efter varje dödsfall, nivå och varje gång du får slut på ork. Det är synd eftersom spelet är helt fenomenalt, konstverket är snyggt och ljudeffekterna är fantastiska. Jag har tagit mig till runt nivå 35 just nu och svårighetsgraden har ökat bra genom varje nivå. Jag hoppas att de så småningom tonar ner alla annonser
Det bröt ut min telefon så skärmen skakade
Jag har spelat det här spelet i flera år och jag hatar det. Jag bytte nyligen min telefon och när jag installerade om appen och loggade in med mitt Google-konto sparades INGENTING, och nu måste jag börja om från början. Dessutom är det här spelet mer reklam än det faktiska spelet. Det faktum att jag måste stänga av mitt WiFi varje gång jag spelar bara för att faktiskt kunna SPELA är irriterande. Jag skriver sällan recensioner, men jag var tvungen att skriva en här. Hoppsan.
Det är riktigt roligt och bra för att döda tid men det finns en glitch som gör det omöjligt att flytta vilket normalt bara skulle vara ett mindre irritationsmoment, men om du försöker flytta kommer du förmodligen att använda en sköld av misstag och det enda sättet att fixa det är att avsluta spelet som förlorar din uthållighet + alla sköldar du använde tidigare, om du inte orkar kan du gå till arkaden och använda upp alla sköldar du köpt för en riktigt hård nivå i 3 körningar, skulle vara 5 stjärnor om inte för felet
Trevligt spel det som en massa pussel varje kul
Mestadels ett roligt spel om du inte räknar med det faktum att det sällan läser dina inmatningar när du sveper uppåt, nedåt, åt vänster och höger, plus även efter att du dör finns det en mycket stor chans att spelet stänger sig själv, och även när du dör. .. Ett alternativ kommer att dyka upp för att titta på en annons för en revive men även om du klickar på alternativet där du inte vill ha en revive kommer det fortfarande att få dig att titta på en annons så kom bara ihåg innan installationen är det mycket dålig indataläsning, Spelet stängs av sig själv och annonserna är utom kontroll.
Dess annonser hela tiden och gör att du tittar på dem för saker som inte är roliga
Jag gillar detaljerna, det är ett riktigt bra spel som jag skulle rekommendera att spela men det dåliga med det här spelet är att det finns många tillägg
Det finns en bugg. Varannan sekund kan jag inte flytta karaktären på några sekunder
Tomb of the Mask Jangovar kdn
Det är så häftigt att jag kan spela det varje dag men du vet vad jag kan spela det 40 dagar men du vet att det är lättare en mästare som precis som Pac-Man och du vet vad han är bäst också så ta reda på Pac-Man
Spelet är kort, snabbt och roligt. Jag älskar enkelheten i spelet. Mängden annonser är bara överväldigande. Visst, bannern är bra, jag kan acceptera att annonser spelas upp efter att ha avslutat en nivå. MEN, slå mig inte med en annons efter VARJE ENDA NIVÅ. Varje nivå har varat i mindre än 30 sekunder, och sedan går jag igenom att se en annons i cirka 5 sekunder. Antalet annonser är frustrerande. Det finns så många att det blir frustrerande att stänga annonserna.
Tomb of the Mask 動作 sns