Post by geomeadunctira on Feb 5, 2022 3:53:53 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Restaurant kook spelletjes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Restaurant kook spelletjes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt oneindige toetsen ▞▞▞
▞▞▞ Restaurant kook spelletjes 2022 version ▞▞▞
Ik vind deze game niet leuk, het brengt je terug naar het hoofdscherm dat je absoluut niets vertelt dat je bijna altijd level moet spelen om de sterren te krijgen die je nodig hebt om verder te gaan en tegen level 10 kom je constant uit omdat je geen klanten meer hebt en het verwijderen van de installatie
Ziet er erg lekker uit
Geen woorden om te beschrijven, het is gewoon geweldig, maar sommige niveaus zijn zo moeilijk, maar ik vind het geweldig, er zijn alleen pannenkoeken Ik heb meer gerechten nodig
Het geeft me al prebloms
Geweldig kookspel om te spelen
Angry Birds 2 Εύκολα acv
Leuk om te spelen.
Leuk en geweldig
Het is zooo goed spel, en zooo leuk,, ik vind het leuk. 💝💝💝💝💝
Het is een goed spel, goed verhaal. Ik zou dit spel 5 sterren hebben gegeven als ik klaar was en drie diamanten had gekregen. Ik kan mijn munten niet verdubbelen dit probleem oplossen en ik zal mijn beoordeling veranderen. Ik ben dit spel weer begonnen en ik ben op de tweede restaurant kan niet worden geladen, kun je deze bug oplossen?
Het is leuk om te spelen
Spel is goed. Maar het spel heeft geen bounce-niveaus
Slechtste spel
Tasty World — food games Casual pcji
Ik geniet van dit spel
Liefdesspel duurt lang om de kaart te laden en het spel haalt er plezier uit 😲
Heel leuk spel bedankt play store
liefdes spel
SMAKELIJKE wereld:Kitchen Tycoon -Burger Kookspellen
Ik hou niet van dit spel.
het is een goed spel
Dit spel begon erg traag. Neem meer tijd. Het is irritant. En werk deze game bij met de voortgang van het opslaan. Het is erg belangrijk voor de speler. Alsjeblieft
Deze game is 9 Ik ben dol op deze game en ik weet zeker dat ik deze niet zal verwijderen, maar kwam in mijndo je downloadt de naam van de bouwgame is lekker 's werelds gekke thuisdiner hem kookgame download deze game en speel meer van niveau en maak een restaurant waar goud wordt gemaakt Ik bedank aan iedereen die dit leest Ik heb deze app gelezen en dit is erg leuk Ik denk niet dat dit spel zo leuk zal zijn Ik lees dit spel en als ik het lees is het niet zoals Ajit sab kuchh nahin tha elke reactiefoto die je zult download dit spel ook
leuk en ontspannend spel
Leuke plezierige ervaring. Sandy Palmer
نبود
Mijn klacht is dat ik ijs wil serveren, want klanten zullen dol zijn op eten Ik vind het spel erg leuk Ik speel het spel graag, maar ik weet niet zeker of je ze met een nieuw spel kunt serveren
Tasty World — food games Vabaajamängud meg
Hou van dit spel....
acz
Tasty World — food games Vabaajamängud meg
Zeer mooie graphics en interessante verhalen. De harde niveaus zijn echter onmogelijk te verslaan zonder boosters. Voeg advertenties toe om boosters gratis te krijgen
Het is erg leuk
Ik vind dit spel leuk, het is leuk
Tasty World — food games கேஷுவல் isxc
Love, It Great Game Ga zo door nog geen problemen
Hou van dit spel! Het enige nadeel is dat het zo verslavend is dat ik de hele nacht op blijf en de volgende dag supermoe ben op het werk!